Gå til innhold

Departementet vil forby The Gathering 2003

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-01 14:39, Krishell skrev:

Vi tar ALLE våre gamle 486`er og kaster de utenfor stortinget i demonstrasjon :smile: Eller hacker oss in på stortinget og gjør ****skap.

ja.. god ide :smile:

mohahahahhaha... :

Vi hacker oss inn på Stortinget å fikser litt på ting og tang :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-02 00:28, Cappo skrev:

Det morsomme med TG i år var at Microsoft hadde stand der og at de gikk rundt å så på de tusentalls PC'er med pirat Windows.. :smile:

Var faktisk en som kom bort til meg...

Jeg sa da at det er i hvert fall noen som har gyldig lisens, for jeg har gyldig lisens :razz:, men at det var jevlig mange piratkopier.. :razz:

Han sa han bare ga blaffen!

En annen ting er at faktisk mange av de (i hvert fall større) software firmaene ser på dette som bare bra at den yngre garden kopierer programmer slik! Dette skaper nemlig kompetanse på disse programmene som disse firmaene kanskje kan nyte godt av senere...

Dersom du piratkopierer Windows XP i dag (og liker det) og du får f.eks. ansvaret for innkjøpsavdelingen i en bedrift i morgen vil du også KJØPE WinXP da!

De folka som er strengest imot piratkopiering er faktisk film/musikkindustrien!

Lenke til kommentar

Quote:

Hvordan disse kontrollene skal gjøres er jo en annen sak. F.eks. kan jo politiet lage en skive med et lite program som søker hdd'er etter divX som ikke er lovlige (så godt som alle hel-lengdes filmer) og porr.. Man kan søke frem grafikk filer som har fått endret .jpg til .dae eller whatever.

Må jeg si det enda en gang DivX`er er ikke ulovlige i norge ......... dette har vi diskutert før

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 12:05, Kebab GUD skrev:

Må jeg si det enda en gang DivX`er er ikke ulovlige i norge ......... dette har vi diskutert før

Det er sant, men distribusjon er ulovlig. Dvs. du har lov til å laste ned.

Blir nesten som med HB det... lov til å drikke, men ikke å kjøpe, selge, distribuere, fremstille osv. :smile:

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vørti sant... så hadde det vært sykt

Først på onsdagen så sa Samferdselsministern (tror jeg det var) at TG var et flott tiltak på tv2 nyhetene

Nå kommer en annen og sir at det må legges ned.

GÅR JO IKKE ANN!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Hei!

Sikker på at det ikkje var Næringsministeren..Det er han som har med it og komminikasjon og gjære..

Stod å venta på han utanfor vikingskipet..

Stod opp kl 06.00 tirsdag morgon...Var i Hamar 06.30 onsdagsmorgon..Venta på ein forsinka Næringsminister skulle klippe 0101010101 bandet..

Hadde eg hatt ei saks..:wink:

La meg til å sove i vikingskipet 12.00 onsdag ettermiddag..

Lenke til kommentar

Hei!

Når ein snakker om kva som er lov eller ikkje..

Vel,i fylket eg kommer fra var det ein som fekk besøk av politiet pga mistanke om smugler sprit..(det var så lite at han kunne seie at det var til eget bruk..)Han hadde nettopp fått gull klokke for 25år tro teneste i Meieriet der han jobba.

Så eg trur politeiet fekk seg eit lite sjokk da dei fant 1tonn med ost hos han.. :wink:

Vel,han meinte det var til eiget forbruk det også..

Men,veit ikkje om politiet trudde på han..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 18:00, M.H skrev:

Lurer på hva som hadde skjedd HVIS de skulle finne på å forby TG til neste år??

Da hadde alle dratt på et annet lan,.. eller det hadde blitt opprettet noe i cirkus samme størrelse...

Eller så må man selvsagt ikke glemme DreamHack i sverige ,.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...