Vegetable Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Heisann... Sitter her å skal legge inn XP, så før eg starter insalleringa kommer det feilmelding om at smartdrive mangler og at g bør legge inn det før eg fortsetter.... Er dette nødvvendig eller er det bare å kjøre på? Eventulet hvordan får jeg tak i det? Lenke til kommentar
scream Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nødvendig er det ikke , men går sinsykt mye raskere å kopiere over alle filene hvis du har smartdrive aktivert! Hvordan man starter det og bruker det , evt finner det , finner du sikkert ved å google litt.... Lenke til kommentar
Vegetable Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Har googla som bare faen her nå... Ingen som kunne itt meg et veldig bra hint om hvordan eg finner den smartdrive fila? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Det menes kanskje 'S.M.A.R.T. for hard disks': self monitoring analysis & reporting technology - den enables i Bios ( edit: Advanced BIOS features ) og rapporterer feil på hdd i god tid, slik at man sikrer data før hdd-kræsj. er bare å kjøre på... Endret 11. april 2004 av Zink Lenke til kommentar
Vegetable Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ok, da fyrer jeg i gang:D takk for jelpa Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Smartdrive har ingenting med S.M.A.R.T. å gjøre. Smartdrive er et harddisk-cache-program for å "speede" opp harddiskene. Og installasjonen går MYE raskere om man bruker det. Men jeg trodde WinXP installasjonen starta smartdrv automatisk. (?) Hvis ikke så finner du Smartdrv.exe på en Win98-installasjonsdisc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå