Glass-Flaske Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har ca. 2 kg med korker har ikke giddet å telle de. den dårligste etter min mening er vel:om hyssingen ryker den beste må vel være: hvorfor akkurt meg eller og du vil det er ingen korker som sier besøk bestefar men det er en som sier Besøk bestemor!!! det er så mange av korkene det bare står tull i og noen få som det er noe intresant i Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har ca. 2 kg med korker har ikke giddet å telle de. den dårligste etter min mening er vel:om hyssingen ryker den beste må vel være: hvorfor akkurt meg eller og du vil det er ingen korker som sier besøk bestefar men det er en som sier Besøk bestemor!!! det er så mange av korkene det bare står tull i og noen få som det er noe intresant i Her skal du få noe av meg, som du kan bruke i de neste postene du skriver: ......,,,,.....,.,.,.,,.,.,,,..,,.,..,,,,,..,.,.,.,,.,.,.,.,.,,,,,,........,,,,....,,,. Use them wisely. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har ca. 2 kg med korker har ikke giddet å telle de. den dårligste etter min mening er vel:om hyssingen ryker den beste må vel være: hvorfor akkurt meg eller og du vil det er ingen korker som sier besøk bestefar men det er en som sier Besøk bestemor!!! det er så mange av korkene det bare står tull i og noen få som det er noe intresant i Her skal du få noe av meg, som du kan bruke i de neste postene du skriver: ......,,,,.....,.,.,.,,.,.,,,..,,.,..,,,,,..,.,.,.,,.,.,.,.,.,,,,,,........,,,,....,,,. Use them wisely. lol det ble LITT vanskelig å forstå hva som stod ja. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 en av de sjeldne: "vi.to@kino?"? har fått ganske mange rare, husker ikke hvilken som er skikkelig morsom.. "gid" er vel også sjelden trur jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 I dag fikk jeg en der det stod "les bibelen", og det skal jeg i allefall ikke gjøre... Hvorfor trykker de egentlig sånne dumme ting bakpå egentlig? jeg kan sende en mail til COLA å spørre Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 For at idioter skal se hvor mange forskjellige korker som eksisterer. Drikker nesten ikke fra glassflasker. -Plastflaskefantomet- Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) For at idioter skal se hvor mange forskjellige korker som eksisterer. Drikker nesten ikke fra glassflasker. -Plastflaskefantomet- hvorfor bryr du deg egentlig???? Endret 12. april 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dette her var faktisk nesten litt gøy. Og så dukket det plutselig opp nye bruksområder for colakorker. Så kanskje jeg skal begynne å samle (hvem vet, kanskje det fører til noe godt) Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Husker ikke den beste, men tror den hadde ett anti-nazi tegn og fire spm-tegn Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Husker ikke den beste, men tror den hadde ett anti-nazi tegn og fire spm-tegn Hmm....spiste du pizza på den pizzasjappa rett ved TG? Tror jeg så deg der på dag 4 elns.....kan det stemme? Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Stemmer det, hvordan ser du ut? Edit : Og hva syns du ? Endret 12. april 2004 av zed Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 zed: det er vel bare å ta en titt på avataren det Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Oou, var mange fine jenter der faktisk. Men de fleste var med typen og irc'a Dessuten var de ikke såå fine som avataren til Oovs. Eller, kanskje noen da Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du var heit. Jeg så sikkert ikke ut Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hehe, men snakker vi visuelt bilde av deg? Kan hende jeg husker. Offtopic er gøy. Ta og post i recent pics tråd Endret 12. april 2004 av zed Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 de to beste jeg har er: jeg er sjefen og tøff i pyjamas Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har også "vi.to@kino", men syntes den er dårlig.. "stopp snømannen" er også ræv, Liker "ring brukerstøtte", har den på skjermen her på jobb Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 har noen forslag til bruksområde av colakorker??? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Smelte om og selge som ruiner fra jernalderen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 lage et colaflaskekorktheme av kabinettet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå