tacomodo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har kjøpt meg språk kurs, men det er fungerer ikke hvis den ikke får lov å kjøre alt som er i autorun.inf. I den andre maskinen min fungerer autorun fint, men på min egen så skjer det ingenting. I autorun.inf står det [autorun]open=talk-now\tlknow32.exe \talk-now\data\startup.ast icon=\data\talknow.ico shell\install=&Install shell\install\command=instal32.exe \data\startup.ast shell\readme=&ReadMe shell\readme\command=notepad \readme.txt så det er litt vanskelig å kjøre fra prompt. Noen som har noen forslag? Kjører winxp pro Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Windows XP lever sin egen verden når det gjelder autorun. Noen ganger kan den av en eller annen grunn deaktivere seg i registeret. Dette bruker å fikse det - Start -> kjør -> skriv inn: regedit - Naviger deg fram til: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Cdrom Der er det en REG_DWORD verdi som heter AutoRun Dobbelklikk på den og sett verdien ifra 0 til 1 Lykke til! NB: det kan hende at du må starte maskinen på nytt for at det skal fungere. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takk så mye for tipset, men den stod faktisk til 1 fra før av Noe mer jeg kan prøve ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå