Eight-Ball Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg lurte på om noen har sett anime serien naruto som sikkert noen har sett:D:D men jeg har sett at det fins spill som heter naruto og jeg lurte på om det er mulig og laste det ned og spille på pc. og i så fall hvor kan jeg laste det ned? ps: naruto er det beste anime serien noen gang (anbefales:D:D:D:D:D) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nei. Warez er ikke lov på forumet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg lurte på om noen har sett anime serien naruto som sikkert noen har sett:D:Dmen jeg har sett at det fins spill som heter naruto og jeg lurte på om det er mulig og laste det ned og spille på pc. og i så fall hvor kan jeg laste det ned? ps: naruto er det beste anime serien noen gang (anbefales:D:D:D:D:D) Nei. Har jeg ikke sett. (Riktig nok hørt en del snakk om det fra et par. i klassen ) Det finnes Naruto spill til PS2,GC og GBA. Ja. Du kan laste ned Naruto spill. Ei til pc og hvor? Nei det vet jeg heller ikke. (warez er som nevnt over ikke lov.) Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Stenger denne, da det uansett ikke er lov å poste svar på topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg