Hjelp!!! Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kva slags brenne program er best? Eg bruker Roxio Easy CD Creator 5 nå, men når eg brenner musikk cd-er så kjeme det opp error og cd'n er øydelagt. Eg vil ha eit nytt program som er bra å brenne musikk med. Kom med tips til bedre brenne prog. Unnskyld visst eg la dette emne i feil kategori. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nero! (forum > programvare > programvare) Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Roxio Easy CD Creator 5.. brukte det før i tia, men har gått over til nero, syntes det er mye bedre Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg sier kun et ord: NERO!!!! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Brukte Easy 5 før jeg også, likte det bedre enn Nero. Så penere ut og var enklere å bruke. Men gikk over til Nero da v 6.0 kom. Da fikk Nero et supert grensesnitt. Har nå 6.3 på norsk. Toppers! Fikk meg CD-brenner med overburn og det støtter Nero. Har nå også DVD-brenner og det kan jo Nero også brukes til. Ellers er DVD Shrink sammen med AnyDVD greie til flimkopiering. Har også brukt MusicMatch Jukebox mye til Mp3 og musikkCD. Fint til konvertering fra ett format til et annet eller spille inn på HD. MMJ får også litt mer musikk inn på en musikkCD enn Easy. Men kan det være brenneren din som f.eks. har fått en hybelkanin på laseren? Takler den datalagring på CD? Endret 11. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Alcohol 120% hva ellers skulle jeg brukt til å ta backup av cder? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Alcohol? Kan brukes til det også? Prøvde det for første gang i går, for å legge in virtuelle CDer. La inn barna sine spill på HD for å slippe å høre spinning av CD-ROM og for å ha spillene tilgjengelig. Funket ikke så bra. Bare på noen spill. Får vel sjekke Alcohol da og se om det egner seg til CD-brenning. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 bruker nero5 jeg...er veldig fornøyd med det... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nero 6.0 download.com får vel demo der tror jeg Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Alcohol? Kan brukes til det også? Prøvde det for første gang i går, for å legge in virtuelle CDer. La inn barna sine spill på HD for å slippe å høre spinning av CD-ROM og for å ha spillene tilgjengelig. Funket ikke så bra. Bare på noen spill. Får vel sjekke Alcohol da og se om det egner seg til CD-brenning. du må først trykke på "image making wizard" og så velger du cd rom der cden står i. Og etter det må man velge hvilken copy-protection det er på cden. og next. da skal allt funke. Dersom du ikke vet hvilken copy protection det er på cden så kan du google etter "isonews", der er det en side det står på. Men for å bruke cdene viruellt etterpå anbefalles Daemon Tools (google) Dette har jeg gjort med masse spill, det går jo raskere å installare + at man har backup av dem. og man har alltid cdene på pcen.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nero og Clone Cd er vell di beste .. Nero til all brenning og Clone cd til all direkte kopiering .. tar alle cd plater som finnes uten noen problemer .. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 clone cd er gammeltog har ikke støtte for eldre copy protection. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (forum > programvare > programvare) Feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg