Steinar h Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Dette spillet funker nesten som et voksenopplæringskurs i førstepersonsskytere. Hvis du ikke har hengt med på utviklingen de siste syv-åtte årene er det bare å sette seg godt til rette i sofaen og la Unreal II: The Awakening terpe på absolutt alt som har vært gjort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Usj, det er jo verre enn på PC. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 heh, resirkulerte gamle pc screenshots er vel ikke så representativt for xbox ver. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 heh, resirkulerte gamle pc screenshots er vel ikke så representativt for xbox ver. Hva mener du? Skjermbildene i artikkelen er alle Xbox-skjermbilder - i hvert fall hvis vi skal tro Atari, som har gitt oss dem, ettersom vi ikke hadde anledning til å ta egne. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hehe, greit nok. NÅ er de det, men det var det ikke til å begynne med. Skrev det for noen dager siden. Innlegget forsvant, så om det var en "forum feil" ;P eller hva vet ikke jeg. Dermed la jeg det inn igjen. Det var en relevant observasjon, greiere å komme med en liten tilbakemelding om at det er fixet. Endret 15. april 2004 av ilex Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg burde nok sagt fra at det var fikset ja. Det har vært en ekstremt hektisk dag, og jeg har forsøkt å være så effektiv som mulig. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Skjønner jeg godt Nå ser man ihvertfall tydelig hvor stor forskjell det er på xbox- og pc-versjonen av Unreal II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg