Gå til innhold

Filmer dere selv har lagd!

scoot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da voldsomt engasjement fra folket.

Alle i POJP har lest det her, og vi er overveldet. Det betyr så utrolig mye for oss å få respons. Kjempehyggelig!

bra! Har sett på Aicha, Idol, Mafia og ALLE filmene vær kveld.. Faen lattis2k ;D Elsk :p Noen kompiser av meg har planer om og og grille i rundkjøringa her i by`n til uka :p Den filmen MÅ på nett ;P

Lenke til kommentar

Uff, hadde noen filmer der vi sprengte levende fisker som vi stod på ei bro og fiska. Vet ikke hva fiskene heter, men det var sånne små brune ting. Sprengte seff med kinaputter. Kanskje LITT syk humor, men man må vel oppleve det! :yes:

Lenke til kommentar
Uff, hadde noen filmer der vi sprengte levende fisker som vi stod på ei bro og fiska. Vet ikke hva fiskene heter, men det var sånne små brune ting. Sprengte seff med kinaputter. Kanskje LITT syk humor, men man må vel oppleve det! :yes:

HAHAHAHAHA! *se for seg* haha.. LOL.. *vil se*

Lenke til kommentar
Uff, hadde noen filmer der vi sprengte levende fisker som vi stod på ei bro og fiska. Vet ikke hva fiskene heter, men det var sånne små brune ting. Sprengte seff med kinaputter. Kanskje LITT syk humor, men man må vel oppleve det!  :yes:

Men hadde jeg funnet dem, hadde jeg nok ikke lagt dem ut på et offentlig forum. Kanskje i fryt for spioner fra dyre-vernet ol. :p

Lenke til kommentar
Uff, hadde noen filmer der vi sprengte levende fisker som vi stod på ei bro og fiska. Vet ikke hva fiskene heter, men det var sånne små brune ting. Sprengte seff med kinaputter. Kanskje LITT syk humor, men man må vel oppleve det!  :yes:

Men hadde jeg funnet dem, hadde jeg nok ikke lagt dem ut på et offentlig forum. Kanskje i fryt for spioner fra dyre-vernet ol. :p

PM :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...