eberland Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei Jeg har ikke noe kabel til min telefon... Skulle det fulgt med? evt er dette ekstrautstyr. Går denne kabelen da på com eler usb? Hvordan er overføringshastigheten på dettte i forhold til en BT forbindelse? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nei, så vidt jeg vet er eneste mulighet å overføre data fra n6600 til datamaskin(e.l) er å bruke infrarød eller blåtann. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Enklest løsning. Skaff deg en usb bluetooth plugg . Mange å velge mellom: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10283 Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 jo - er på vei til å bestille en BT plugg.. men lurte på hvilke alternativer jeg hadde... Kjedelig med den telefonen uten tilkoblingsmulighet til pc... Lenke til kommentar
some1else Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg vil virkelig anbefale D-Link DBT-120. ser ut som det er den beste på 6600.. Jeg har prøvd MSI Btoes å BSC sin adapter, men dem er vriene å få til å virke. Endret 11. april 2004 av some1else Lenke til kommentar
raygun Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jo - er på vei til å bestille en BT plugg.. men lurte på hvilke alternativer jeg hadde...Kjedelig med den telefonen uten tilkoblingsmulighet til pc... Dette er alternativene: BT - Den kjenner du vel allerede til Infrarød port - går enten på com eller USB.. avhengig av modell.. Mye tregere enn bluetooth samt at den trenger direkte,hinderfri linje til tlf... rekkevidde= MAKS 2mVanskelig å opprettholde forbindelse dersom du får inn en samtale mens du overfører eller om du vil gjøre noe med tlf mens(sende sms,e.l.) Kortleser - Den kjappeste metoden å overføre filer på,men da må du slå av tlf,ta ut kortet,overføre og sette tilbake alt.. tror at disse også kommer til både com og usb.. til slutt så kan jeg nevne en alternativ måte å overføre filer..i nødtilfelle.. nemlig e-mail... Dette vil ta lengst tid av alle alternativene samt at det koster.. men,må man så må man... RayGun Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 bluetooth er jo veldig greit, koster 349 for et adapter på clas ohlson, usb2.0 adapterene er kanskje raskere, men det er greit å slippe å lete frem mobilen for å overføre og når du skal synce. men skal du kjøre over film må du planlegge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå