Vigji^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg kjøpte en prosessor for snart 1 uke siden, den har vært brukt. Kan jeg forsatt bytte den og få pengene tilbake? Det har jo vært smørt kjølepasta på den.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kjøpte en ny prosessor? Visst du ser at det har vært pasta på den og du ikke har prøvd den eller noe slikt, så har du fullt krav på å bytte den. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis du mener på angrefrist så må produktet leveres i samme tilstand som du fikk det. Har du klint kjølepasta utover hele dritten som du ikke får av får du ikke bytta, ellers har du 14 dagers angrefrist på postordre/webhandel. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis du mener på angrefrist så må produktet leveres i samme tilstand som du fikk det. Har du klint kjølepasta utover hele dritten som du ikke får av får du ikke bytta, ellers har du 14 dagers angrefrist på postordre/webhandel. Joda.. du får bytta. Bruk litt blå isopropanol til å rengjøre det.. så ser den plutselig ut som by.. Eneste er visst de prøver å tenne på den for å se om den er renset Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jammen, skal de skjekke dette da? Håper jeg for bytta.. Vil ha en raskere cpu, hehe.. Jeg kommer til å rengjøre den ja men, den kommer sannsynligvis til å se brukt ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva mener du med brukt? Om du renser med isopropanol så skal alt gå vekk Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda.. du får bytta. Bruk litt blå isopropanol til å rengjøre det.. så ser den plutselig ut som by.. Eneste er visst de prøver å tenne på den for å se om den er renset Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda.. du får bytta. Bruk litt blå isopropanol til å rengjøre det.. så ser den plutselig ut som by.. Eneste er visst de prøver å tenne på den for å se om den er renset Isopropanol fordamper nesten umiddelbart, så det skulle ikke være noe problem uansett (i motsetning til f.eks. white spirit, som etterlater et fettlag) Lenke til kommentar
defzx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis jeg har kjølepasta på nesten hele cpu-en da, kan jeg bare smøre isopropanol over alt? (bruker selfølgelig bommulspinner).. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Pleier og tørke vekk Goop, med do papir jeg:/ Funket bra hittil... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis jeg har kjølepasta på nesten hele cpu-en da, kan jeg bare smøre isopropanol over alt? (bruker selfølgelig bommulspinner).. Da bør du vurdere å kjøpe en HP, Compaq eller FS maskin neste gang. En jeg kjenner brukte en hel tube AS3 på prosessoren sin... gjett hvor mange sekunder den overlevde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå