andesam Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Etter at jeg installerte de nye lyd driverne til nforce 2 så har lyden i de venstre høytalerne (har 5.1) forsvunnet. Det er litt lyd i dem, men det går nesten ikke ann å høre det. Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Vel.. Har hatt masse trøbbel med nf2 jeg og. Merker stor forskjell på volumet på de forskjellige høyttalerne ved analog kontra digital overføring. Hmm, rar dekoder i nf2?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 me2. hvis jeg skal høre på musikk så hører jeg som regel bare i fra ventre side.. så må jeg pirke på volum knappen til det blir bra.. vet ikke om det har noe med nforce2 korte å gjøre men, har iallefall nesten samme problemet Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Instalerte win amp 5, og der kommer det lyd av alle høytalerne. Men det er litt lav lyd i bak høytalerne, men mye bedre... Merkerlig at ikke windows media player klarer det... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hvis jeg skal høre på musikk så hører jeg som regel bare i fra ventre side.. så må jeg pirke på volum knappen til det blir bra.. Jeg får den meste av informasjonen fra høyre side Vet at det har noe med plasseringa av høyttaleren i forhold til veggen og sånt men diskant og bassvolumet er bare helt forskjellig. Hmm... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Instalerte win amp 5, og der kommer det lyd av alle høytalerne. Men det er litt lav lyd i bak høytalerne, men mye bedre... Merkerlig at ikke windows media player klarer det... Er det lov å vite hvilke høyttaler(e) du har? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Er det lov å vite hvilke høyttaler(e) du har? Creative Inspire P580 (tror jeg de heter), ikke noe ekstremt noe.. Men lyden har vært helt fin i de før. Skal prøve å koble på boom blasteren min, men jeg tviler på at resultatet blir anderledes... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tviler på at det er så mye du(vi) kan få gjort med det. En mulighet er kanskje nye drivere? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Tviler på at det er så mye du(vi) kan få gjort med det. En mulighet er kanskje nye drivere? ja, eller bare bruke de "gamle" driverne. syntes ikke den nye lyd greia var så mye bedre... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har også det problemet.... GRUNN: Sprengte høytalere. Må Skru volumet på akkuratt riktig plass for at jeg skal høre god lyd på begge høytalerne..... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg har også det problemet....GRUNN: Sprengte høytalere. Må Skru volumet på akkuratt riktig plass for at jeg skal høre god lyd på begge høytalerne..... kan du få noe god lyd i det hele tatt med sprengte høytalere? Endret 11. april 2004 av andesam Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har også det problemet....GRUNN: Sprengte høytalere. Må Skru volumet på akkuratt riktig plass for at jeg skal høre god lyd på begge høytalerne..... kan du få noe god lyd i det hele tatt med sprengte høytalere? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå