Chief Aid Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Min sønn har ved en feiltagelse flyttet masse mp-3 filer over til c-disken. Jeg skal oppdatere til Win XP, men ønsker å ta vare på en en del filer / dokumenter først. Jeg får ikke startet PC'n, og mistenker at C-disken er smekk full..... Starter heller ikke i sikkermodus. Poden er livredd for at han nå mister alt som er lagret på PC'n, og søker din hjelp for å løse problemet. Jeg har ikke boot-cd for win 2000, som er installert på PC'n. Er det et lyst hode som kjenner en løsning på dette? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Om du kjører FAT på diskene dine kan du boote fra en Win98 bootdisk og flytte mp3 filene i DOS fra C: Sjekk at programmet move.exe ligger på boot-disken da jeg ikke husker det i farten! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Koble disken i en annen maskin som slave og tømme den ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har du foressten forsøkt å bare starte maskinen i "kommando" modus? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Husk også at XPèn tar mer plass enn Win2000, bruker vanilgvis ca. 12-15GB til C: Lenke til kommentar
Chief Aid Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Prøvde sikkermodus med bare kommandolinjene nå. Får beskjed om at filen winni\system32\config\sytem er skadet eller mangler. Betyr det over og ut? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan kjøpe en ny disk og sette den som master og den gamle som slave...... Meget mulig du kan redde det meste du har på disken. Lenke til kommentar
Chief Aid Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har bestilt ny harddisk, og tror jeg skal løse problemet via den. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå