staljin Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei, Har ruta litt i NGT filtre på min Netopia 3351 og nå kan jeg ikke forandre på ruter instillingene via www.endring.nextgentel.no. Hvordan kan jeg få "skru tiden" tilbake og få ruteren i den stand den var i før jeg ødela NGT filteret. En ting til når jeg prøver meg på NAT så MÅ jeg velge 10.0.0.7 adresse selv om jeg har slettet den "easy server" eller hva det nå heter. Takker Staljin Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 http://relativt.net/artikler/2.html Lenke til kommentar
staljin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hei, Takker for kjapt svar, men jeg har ingen mulighet å velge "Reset to Factory Defaults". Den opsjon er VEKKE, gone with a wind, etter oppdatering til 8.2r2 FW. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Soho Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 gidder ikke sjekke på min egen router, men er det ikke en slags resett knapp på den?? ikke ta dette for a fact lixom, men sjekk. synes eg har hørt noen har snakket om det Lenke til kommentar
staljin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Nei, jeg kan ikke se noe "reset" knappen. Staljin Lenke til kommentar
PerfectB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg sliter med min 3351 jeg også og har muligens en løsning på ditt problem. Du kan jo eventuelt resette routeren med hardware-reset.Da tipper jeg admin/noway er kombinasjonen å bruke i etterkant. For å gjøre det titter du under routeren. Du skal se etter en chip. Der skal du se to halvsirkler tett inntil hverandre. De skal du kortslutte (med binders f.eks.). Husk å gjøre dette mens strømmen er på! Sitat fra forum på www.root.no Hele posten ligger her Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Überbump av en 2 år gammel post Lenke til kommentar
PerfectB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hmm. Sjekka dag og måned... syntes den så ny og fin ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå