elviz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har en N6600 og har Chess-abb. Hvordan kan jeg fikse sånn at jeg får epost på telefonen? Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Har ikke den mobilen, men du har to valg: epost klient som trolig settes opp som en vanlig epost klient, bortsett fra at du må sette SMTP serveren til mobilnettverket. Vet ikke om Chess har støtte for dette? Telenor har iallefall en. Ellers er det epost via wap. Anbefaler Yahoo. Mye du kan gjøre med den. no.wap.yahoo.com <- bokmerke Opprett en epost adresse først. Er ikke sikker på hvor godt det funker med internasjonal wap adresse, så jeg fortsetter å bruke denne. Du må oppgi at du bor i Norge for å få en yahoo.no adresse. Å, det er flere som virker på wap (men disse har ikke spam filtrering): online.no frisurf.no Her er stringen for online (husk å modifisere). Tror det er tilsvarende for frisurf: http://epostleser.online.no/LANG-no?USERNA...=mail.online.no Regner med flere ISP'er har wap epost. Endret 11. april 2004 av annie2 Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Spørs hvilken epostadresse du har. Jeg har online.no, og har chess, men kikk på Dintelefon.net, der finner du oppsett til en hel haug telefoner! Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Funderer på chess jeg også, men er litt skeptisk på støtte for e-mail. Kan jeg sende mail fra mailklienten på min T610? Har de noen andre goodies? Prøvde å nå wap.chess.no med PC'en og fikk feilmelding: Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed. Det er forresten en 403 feilmelding i bunnen der (synlig via Sam Spade) Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Chess funker jo på Telenor-nettet og har vel etter det jeg har fått erfare, akkurat samme instillingene som Telenormobil på sitt nett, så det skal ikke være noe problem. Bare kjør samme innstillingene. Angående oppsettet på dintelefon.net, så er det vel bare å finne en telefon som har samme oppsettet/operativsystemet eller har en meny som likner mest mulig. Bruker den "epost"-menyen hele tiden. Helt konge! Og ja, du kan bruke epost-klienten på mobilen din. Du slipper å bruke wap, telefonen kobler automatisk opp på serveren og henter mail via gprs. Endret 11. april 2004 av ponduz Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Fant en tråd her som trolig hjelper (med mailklient på mobilen): http://dintelefon.net/modules.php?name=For...viewtopic&t=637 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå