defzx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Når jeg skal kjøre super pi for jeg diverse feil meldinger: Error NOT EXACT IN Round Hva vill dette si? Har overklokket cpu-en min fra 2500 @ 3200 vcore på 1.7 Lenke til kommentar
defzx Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Samme problemet i prime95 også. Har stilt vcore på 1.75 den vill jo ikke være stabil Den er jo helt stabil i windows og jeg greide å ta superPI men Prime95 funker ikke, kommer opp: SUMOUT error occurred Hvor høy vcore er det meste man bør kjøre på 24/7 ? Endret 11. april 2004 av defzx Lenke til kommentar
defzx Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jeg kjørte 3dmark med cpu test. alt var helt stabilt, det eneste stedet cpuen ikke er stabil er på prime95. Cpu tempen ved load nå ligger på 52 grader. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hvis du får error så er den vel ikke helt stabil da Fikk det samme selv, og faktisk så hendte det at pc'n hang/skrudde seg av. Etter jeg klokket ned og greier prime, superpi..etc. så har jeg ikke hatt problemer med noe slikt. Så det er vel bare at du må klokke ned eller gi den høyere volt! EDIT: hvis tempen er høy kan det også være en grunn. Endret 11. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå