Macint0sh Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Rallisport Challenge ble i forbindelse med lanseringen av XBOX litt overskygget av titler som Dead or Alive 3 og HALO. Når vi har tatt en kikk på lauch spillene står likevel dette spillet frem som kanskje det fremste av bunten. Rallygenren har nemlig med denne tittelen fått en skikkelig godbit. Les hele anmeldelsen Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det jeg ikke likte med det spillet var at Co-Driveren din snakket så innigranskauen fort at jeg nesten ikke fikk med meg det han sa. Og det at alle bilene hørest helt identiske ut. Jeg synst også, som du sa i omtalen, at man blir spawna litt ofr fort inn igjen på banen etter at du har tatt en liten omvei. Kanskje det er like greit for man skal da ikke jukse Men nå håper jeg at bilspillene kommer på rekke og rad, for er det noe som det mangler på markedet så er det bilspill. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 helt klart et nydelig spill =) *kose med coveret* Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-04-01 13:28, skrev SintBrus:Det jeg ikke likte med det spillet var at Co-Driveren din snakket så innigranskauen fort at jeg nesten ikke fikk med meg det han sa. Godt du ikke har spansk versjon da LOL Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg