Andreasfe Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Har Chieftec-dragon med sånne feste-clips for vifter (2 foran og 2 bak) Da lurer jeg på om det er noe spesielt med den vifta? den vil vel passe der den og? eller er den for tjukk liksom? Tenkte meg å kjøpe et slikt monster... jada.. jeg har viftestyring.. Edit: Er det riktig at den er 38 mm tjukk?? Isåfall er den for tjukk, for vanlig er vel 25 mm Endret 11. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 den passer ikke i chieftec holderene, men har du hørt om strips/teip/stikk ??? bruk fantasien så for du festet den på en måte.. ps. du må like bråk for å kjøpe en delta... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ingen vits i å kjøpe ei deltavifte for å bruke den foran eller bak i kabinettet, kjøper du den så setter du den på cpu ribba. det er der den hører hjemme Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ingen vits i å kjøpe ei deltavifte for å bruke den foran eller bak i kabinettet, kjøper du den så setter du den på cpu ribba. det er der den hører hjemme Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Da gir jeg faen... kjøper heller et par av de kraftigste Papst viftene Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Thermaltake Smartfan er ikke så dumme. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 nei... den virka ikke så dum du... får se hva det blir til... kjøling må jeg ihvertfall ha til sommeren... kommer til å bli hetesjokk på rommet mitt uten kjøling av PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå