SveinungB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har to identiske harddisker på min PC, er ikke akkurat helt nye men allikevel. Helt uten videre stopper begge harddiskene, etter en ti sekunders tid spinner de opp igjen og alt våkner til liv. Dette skjer med ganske tilfeldig mellomrom, men irriterendes ofte. Fra flere ganger i minuttet til et par ganger i timen... På PC'en er det ikkenoe strømkrevende tilbehør, kun to relativt små vifter, CD-rom og to harddisker. Av kort er det kun et nettverkskort og et lydkort. Noen som har erfart noe lignende og vet hva som er i veien, hvordan dette fikses? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mulig du har på strømsparing på diskene. Display Properties - Screen Saver - Power - Turn off hard disks = Never Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mulig du har på strømsparing på diskene. Display Properties - Screen Saver - Power - Turn off hard disks = Never Og det samme i bios... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kan også være dårlig kontakt på strømkabelen, har selv opplevd det samme på min wd 200GB disk. Byttet kontakt, funker fint nå? Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (hårek @ 11/04/2004 : 18:09) Mulig du har på strømsparing på diskene. Display Properties - Screen Saver - Power - Turn off hard disks = Never tror det samma som hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå