Zuluzion Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nyeste Jade Empire filmene! BioWare får sikkert en av årets feteste spill igjen De er rett og slett geniale Alle som elsker KOTOR og kampsport - Watch it! Low High Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nyeste Jade Empire filmene!BioWare får sikkert en av årets feteste spill igjen De er rett og slett geniale Alle som elsker KOTOR og kampsport - Watch it! Low High Sykt er vel og overdrive litt? Så jo ikke så fantastisk ut det? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sykt er vel og overdrive litt?Så jo ikke så fantastisk ut det? Sa han sykt da? Uansett, ser helt genialt ut Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sykt er vel og overdrive litt?Så jo ikke så fantastisk ut det? Sa han sykt da? Uansett, ser helt genialt ut Jepp det sa han. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sykt er vel og overdrive litt?Så jo ikke så fantastisk ut det? Sa han sykt da? Uansett, ser helt genialt ut Topic Uansett, ja det ser bra ut:) Håper det blir dypt og fokusert, som baldurs gate serien var. Liker masse sidequests osv. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jepp jeg sa sykt. Og det mener jeg. Hvis historien blir like bra som KOTOR. Blir sikkert dette et sykt spill. Jeg vet ikke hva dere syntes om KOTOR, men jeg syntes det var ganske fett. Så da kan jeg vel kalle dette sykt. Husk GODLIKE er bedre en sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå