^fmj Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har prøvd å bruke DVD2SVCD. Men får jeg skal starte conversion så får jeg ikke bilde når jeg skal sjekke at alt er i orden, får bare opp script error. Tips og vink tas imot med takk Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Går flott å bruke Nero. Lag VCD (eller S-VCD), og så drar du bare AVI-fila rett inn. Funker affal hos meg... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Blir for stor til å få plass på plata, hvordan kan jeg tilpasse den? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Komprimere den, eller dele den opp. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Dele opp er greit det som jeg har gjort, men er så slit med to cd plater Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Du vet ikke tilfeldigvis navnet på et program som jeg kan bruke til å komprimere filen? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg skulle lage VCD av AVI en gang. Da var problemet at filmen var for lang i antall minutter til å få plass på en vanlig 80min cd. Det jeg tror kan gjøres da er å klippe vekk f.eks begynnelsen av filmen (intro) og div rulletekster og sånt på slutten. Hvis du har en brenner som støtter det kan du jo prøve å bruke 90 eller 99min CD-R. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 VCD og SVCD tar generelt mer plass enn avi, det er derfor de må på 2 plater. For ikke å tape for mye kvalitet har ikke jeg heller funnet noen annen løsning enn å ha det på 2 plater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå