Gå til innhold

Dataen slår seg av!

Elensar

Anbefalte innlegg

Når eg har hatt på makina mi ei liten stund slår den seg av og sjermen blir svart! :hmm:

Når eg prøvar og starte den igjenn vil den ikkje starte og eg må ta ut strømledningen av dataen i nokre sekund. Då eg setter i strømledningen igjen å trykke på power knappen så slår den seg på. :hmm:

Dette sjer heile tida når eg har hatt på makina i nokre minutt, av og på, av og på heile tida! :mad:

Eg veit ikkje kva som er gale!

HJELP!

Kva er gale?

kva må eg gjera for å løyse problemet?

Endret av Zernick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når eg er inne på min brukar konto virkar ingen av programa og det kjem fram ein melding på programa at dei ikkje er Windows gyldige. :hmm: Når eg er inni sikkerheits modus med nettverk (som eg brukar no) virkar alle programma. :ermm:

Er det noko gale med windows eller er det noko gale med makina mi?

Hjelper det å innstalere windows xp på nytt for å få programa på min konto til å virke?

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Zernick, noe lignende problem har jeg hatt med min Shuttle-kabinetten med XP2000+. Først slår pc av seg selv under enkelte prg i Windows. Etterhvert ble det bare verre og verre. Måtte også i begynnelsen dra ut skjøteledningen. Nå vil den ikke starte opp etter få sekunder på OS-kjøring (uansett hvilken).

Har sendt CPU og kabinetten til butikken til undersøking / reklamasjon.

jojo1717

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...