Elensar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Når eg har hatt på makina mi ei liten stund slår den seg av og sjermen blir svart! Når eg prøvar og starte den igjenn vil den ikkje starte og eg må ta ut strømledningen av dataen i nokre sekund. Då eg setter i strømledningen igjen å trykke på power knappen så slår den seg på. Dette sjer heile tida når eg har hatt på makina i nokre minutt, av og på, av og på heile tida! Eg veit ikkje kva som er gale! HJELP! Kva er gale? kva må eg gjera for å løyse problemet? Endret 12. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kan være at temperaturen på CPU blir for høy. Er ofte instillinger i bios som automatisk slår av maskinen hvis temperaturen blir for høy. Sjekk om kjølinga til cpu er i orden. Om vifta går og at ribba sitter skikkelig fast osv... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Når eg er inne på min brukar konto virkar ingen av programa og det kjem fram ein melding på programa at dei ikkje er Windows gyldige. Når eg er inni sikkerheits modus med nettverk (som eg brukar no) virkar alle programma. Er det noko gale med windows eller er det noko gale med makina mi? Hjelper det å innstalere windows xp på nytt for å få programa på min konto til å virke? Endret 12. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Zernick, noe lignende problem har jeg hatt med min Shuttle-kabinetten med XP2000+. Først slår pc av seg selv under enkelte prg i Windows. Etterhvert ble det bare verre og verre. Måtte også i begynnelsen dra ut skjøteledningen. Nå vil den ikke starte opp etter få sekunder på OS-kjøring (uansett hvilken). Har sendt CPU og kabinetten til butikken til undersøking / reklamasjon. jojo1717 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå