stutbokk Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg et Asus P4C800-E Deluxe,, og jeg tenkte på å kjøpe en kjøleblokk fra mircoplex.no Jeg vil ha en Ac (aqua Computer) twinplex som er beregnet til p4 kort. Men jeg vet ikke hvem av dem jeg skal ha. Vet noen av dere her ute det????? Endret 11. april 2004 av stutbokk Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvilke festehaker er det på ditt hovedkort? Det står jo i spesifikasjonene på microplex hva de passer til... Edit: Åneisøren, jeg så ikke at du sku kjøpe, og at du ikke hadde. My bad. Endret 13. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kauder: RELAX! anyways. du må ha denne siden det HKet har feste"ører" ikke gjennomgående hull .. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hmm,, det var rart,, jeg sendte in en mail til microplex og han sa at jeg kunne bruke type nr 3.... er den typen du viser og den nr 3 lik på en måte da eller?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jepp, den kan også brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå