Gå til innhold

LCD skjerm

Unstable

Anbefalte innlegg

Jeg så på testen som HW hadde av LCD skjermer, men de hadde ikke testet noe av ViewSonic LCD skjermer. :no:

Det jeg lurte på om noen av dere hadde ViewSonic VP191S 19" TFT, eller har noen komentarer til denne skjermen. Er den bra til spilling osv? :hmm:

Hvis dere har noen komentarer om bedre LCD skjermer til 7000 kr. Den Benq FP991 Silver kom bra i testen, men det stod at den hadde svakt etterslep i spill. Hva vil det egentlig si, og er det veldig merkebart når man spiller, dvs. svakt etterslep i spill???

Forhånds takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ViewSonic leverte ikke noe til den store LCD testen, men vi skulle ta en roundup av alle skjermer nå i påsken. Dessverre leverte de ikke alle de skulle. Tror heller ikke VP191S ble levert, men såvidt jeg har fått med meg så skal vi få de til testing når de er ledige. Jankee, som har kontakten med viewsonic er på påskeferie nå, men er tilbake over helgen. Skal tipse han om denne tråden, så får du et godt svar av han da :)

*sjekke notater om benQ skjermen*

Du ser at enkelte detaljer blir dratt ut litt når du bevisst framprovoserer det, men hvis du ikke er superfølsom for det så kommer det ikke til å gå ut over spillingen din. Du legger nok merke til det første gang du spiller, men etter et par uker kommer du til å ha problemer med å se det :)

Jeg brukte et par viewSonic skjermer under roundupen vår, og de er ikke dumme, men du gjør absolutt ikke noe dårlig valg med benQ heller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...