kaliber Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hei. har akkurat nå tatt av min mist frostbite kjøler. grunnen for det er at jeg skal skifte kjølepasta --> artic silver 5. men må jeg pusse/polere godt den runde skiva eller metallenden under kjøleren, eller er det nok at jeg rensker vekk den gamle kjølepastaen? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 bare tørk vekk det gamle med enten: neglelakks fjerner , rødspirit, isopropanol, aceton . finnes sikkert flere ting som kan brukes Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 neglelakkfjerner og whitespirit er ikke annbefalet da det legger igjen en tynn olje-hinne som vil redusere varmeoverføringen. Bruk isopropanol / rødsprit, eller ihvertfall rens med dette etter du har brukt de oljebaserte løsemidlene, slik at du får vekk oljehinnen. -Stigma Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 legger ikke rødsprit igjen en olje hinne den også? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg bruker TIM-clean, vann og papir/qtips Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tror at du bør rense kjølern skikkelig, det samme med cpu også! Bruk isopropanol, rødsprit eller vanlig sprit (tror det funker like bra) rens kjøler og cpu godt med en q-tips eller lignende. Pass på at det ikke blir liggende igjen rester oppå cpu eller kjøler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå