Gå til innhold

Noen som liker Nokia 3660?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batteritiden suger maks også på 3660.

Lengste batteriet har vart er 4 dager.

Batteriet går på alt fra 1-3 dager vanligvis..Uansett hvor mye/lite jeg bruker den

Synd.Da får jeg gå for en annen Nokia.Skal kanskje kjøpe meg Nokia 6230.Den har alt jeg ønsker på en mobil.Men synd at den ikke har symbian.Siemens SX1 er uaktuelt,grunnet tastene og den er stor,tung og klumpete etter min mening.

Lenke til kommentar
Siemens SX1 er uaktuelt,grunnet tastene og den er stor,tung og klumpete etter min mening. 

Hehe den var god du.. men tasteoppsettet er jo spesielt..

Alle nokia med store skjermer holder dårli på strømmen, det er vertfall min erfaring!

Lenke til kommentar
Siemens SX1 er uaktuelt,grunnet tastene og den er stor,tung og klumpete etter min mening.

Du har 3650 og syns SX1 er stor, tung og klumpete??

Skjønte ikke den der :roll:

Hehe,jeg skjønte det ikke selv heller.Men det jeg egentlig mente er at jeg vil ha mye mindre og lettere og i tillegg normal tastatur system

Lenke til kommentar

Synd.Da får jeg gå for en annen Nokia.Skal kanskje kjøpe meg Nokia 6230.Den har alt jeg ønsker på en mobil.Men synd at den ikke har symbian.Siemens SX1 er uaktuelt,grunnet tastene og den er stor,tung og klumpete etter min mening.

Hvorfor ikke N6600 den har Symbian, konge skjerm, ok standbytid. osv.

Lenke til kommentar

symbian og slikt=STORT OG TuuuuuNGT...

Jeg har hatt disse en V200 og skjønner dine bekymringer om mulighetene og har også hatt en N6600 og skjønner ikke hvordan du tør våge å vurdere P800. Jeg blei lei av 6600 fordi den var for stor, og P800 er ennå større. Desutten er den tung og utdatert (gammel). Den har dårlig kamera osv. Gå for en T630 (eller en SL55, slik som jeg har, og for dere som lurer på hvorfor jeg har den= jeg fikk den for 1200kr:)

Lenke til kommentar
SL55 er en digg telefon.. SX1 er faktisk (ca.) like høy som en SX1 når man har ut tastaturet!

Ehhh... Er jo logisk at sx1 er like stor som sx1..? :p

Back to topic:

Grunnen til at jeg selv er villig til å ha en så stor tlf. som 6600,3660,p900 osv. er symbian, bare sybmian... En tlf. er rett og slett ikke det samme uten symbian...

Synes 3660 er ganske god, er jo først og fremst en forbedret 3650 med bedre tastatur og ny og bedre skjerm... Håper at den vil selge dårlig slik at den vil koste like mye som 3650 gjorde :p

Minuset med 3660 er nok litt pris og størrelse, for du må ikke så ekstremt lite opp i pris for å få en litt bedre og mindre symbian tlf... (Tenker da altså på 6600 og siemens sx1.)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
symbian og slikt=STORT OG TuuuuuNGT...

P800 er  tung og utdatert (gammel). Den har dårlig kamera osv. Gå for en T630 (eller en SL55, slik som jeg har, og for dere som lurer på hvorfor jeg har den= jeg fikk den for 1200kr:)

P800 Stor,tung ja men utdatert :wow: nope der tar du helt feil.

det eneste den ikke har som de nyeste telefonene har er 65.000 fargeskjerm

men ellers stiller den på lik linje som de fleste andre telefonene på markede.

utenom P900 men det sier jo seg selv. P800 har kamera med VGA oppløsning

noe som slår SE t630 sine 0.1 megapiksler.

selv om den ikke har 65.000 farger har den en helt utrolig god skjerm

mye pga. pikslene på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...