Neo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har igjen begynt å digge Elvis. Mannen var jo helt rå. Uansett, hva er din favorittlåt som Elvis har fremført? Klarer ikke bestemme meg, men disse er blant de desidert beste: In The Ghetto Unchained Melodies Suspicious Minds Advarsel: De to førstnevnte kan forårsake frysninger på ryggen. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 In the Ghetto er en klassiker. Liker også Blue Suede Shoes, men versjonen Alvin Lee i Ten Years After dro på Woodstock er ti ganger fetere enn Elvis sin. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Rockabilly-Rebel er jo ganske så bra. Er du ikke enig Neo? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Rockabilly-Rebel er jo ganske så bra. Er du ikke enig Neo? Jo det er jeg enig i. Rocker vilt den der ass... Ingen Elvis-fan på forumet? Neivel, jeg får gå et annet sted da.... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Suspicious minds er en knallåt. Men en som er høyt opp på lista mi er "If I can dream" fra '68 Comeback-skiva. Hele den skiva er forresten bra. For ikke å snakke om BurningLove. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Don't cry daddy. Endret 13. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå er jeg ingen ustyrtelig Elvis-fan, og mener nok heller at han er oppskrytt, men han har noen gode sanger- dèt skal jeg innrømme. Mine favoritter er som følger: In the ghetto Suspicious Minds Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 You've lost that loving feeling You gave me a mountain See See Rider An American Trilogy (live versjonen fra Hawaii er knusebra) Love Me (ikke love me tender) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hehehe... "It was a night, oooh what a night it was it really was such a night" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis jeg må velge, A Little Less Conversation Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 "Little Less Conversation" og In "The Ghetto" Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Blue Suede Shoes & That's All Right Mama Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Virker som de fleste er enig i at In The Ghetto er best... Jeg liker nå Jail House Wok, og Ain't Nothing but a Hog-Pog Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ain't nothing but a Hot-Dog er jo helt sjef, da. Lån meg tenner, også Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 I fjerde klasse var det Blue Suede Shoes, og eg trur jammen eg likar den best framleis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå