G2Petter Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei. Har lært litt om bruken av quick mask i PS6, men når jeg prøver å bruke det i PS7, så får eg det ikke til... Jeg har et portrettbilde hvor jeg har fjernet noe av omrisset rundt med quick mask i PS6. Jeg vil nå jobbe videre med dette bildet i PS7, grunnet bytte av PC, hvor den jeg brukte tidligere har PS6, mens den jeg bruker nå har PS7. Det som skjer er at jeg bruker magic wand på det området jeg har klippet vekk bildet, velger inverse og trykker "q." Når jeg da forsøker å tegne for å gjøre masken større (utvide det røde området) blir det som er utenfor seleksjonen (altså det som er rødt) hvitt, mens det som er innenfor blir rødt... Hva gjør jeg galt? På forhånd takk. mvh, Petter Brodin Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Nå virker det som om problemet sitter i windows, fordi jeg har installert fra samme installasjonsfil på en annen PC, og der fungerer det ypperlig. Har reinstallert 3 ganger på den PC'en det ikke funker på... Noen som vet om noen innstillinger i windows Xp som kan føkke opp PS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå