Gå til innhold

Hvor mye strøm i Watt vil NV40 trenge?


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detta blir dhyrt...

 

Prescott+NV40=500+ W??? :scared:

 

Ingen oppgradering for meg med det første... Ikke det at jeg har planlagt det med det første heller.

 

EDIT: Fant en Q-Tec på 550W til under 500,- Kan dette være noe kvalitet? Sammenligner med Chieftechs 2x300W som lå på 4000+

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
q-tec er kjent for fryktlig ustabile og bråkete PSU'er.

Har Qtec 400W Dual Fan, min bråker ikke i det hele tatt, og ustabil er den heller ikke, det qtec ikke holder mål med, er hvor mye watt dei har i strømforsyningene sine, tviler f,eks sterkt på at det er 400w i min...

Lenke til kommentar
... og jeg har 2 Q-TEC PSUer. Den jeg kjører nå er stabil og leverer akseptable spenninger. Det er snakk om de relative gamle 400W PSUene. Yppelig budsjett-PSU.

neh.. det er overhengende fare at de eksploderer hehe..

Nei, seriøst.. jeg ville ikke vurdert å kjøpe meg Q-tec en gang..

hadde heller kjøpt en skikkelig en, når jeg først var i gang

Lenke til kommentar

Liten skrivefeil i topic da... Kan ikke måte strøm i watt. Strøm måles i ampere, effekt måles i watt.

 

OT: Jeg vil anta at det til slutt vil lønne seg å ha 2 PSU'er i en og samme PC, ellers blir det fort dyrt. Husk at det er viktig at 3,3v til hovedkortet er viktig å holde stabil. Følgelig må man ha en med separate kanaler, type Thermaltake True Power eller Antec. HVIS jeg skulle kjøpe meg et slikt kort, blir det til at jeg kjøper meg en billig og god 300 watts PSU. Kanskje noe sånt

Lenke til kommentar
... og jeg har 2 Q-TEC PSUer. Den jeg kjører nå er stabil og leverer akseptable spenninger. Det er snakk om de relative gamle 400W PSUene. Yppelig budsjett-PSU.

neh.. det er overhengende fare at de eksploderer hehe..

Nei, seriøst.. jeg ville ikke vurdert å kjøpe meg Q-tec en gang..

hadde heller kjøpt en skikkelig en, når jeg først var i gang

Finn ut hvor mange av Q-Tec sine PSUer som har eksplodert, så finner du ut hvor mange Q-Tec PSUer det finnes rundt om i verden. Tror du prosentandelen eksploderte PSUer blir stor?

Lenke til kommentar

Finn ut hvor mange av Q-Tec sine PSUer som har eksplodert, så finner du ut hvor mange Q-Tec PSUer det finnes rundt om i verden. Tror du prosentandelen eksploderte PSUer blir stor?

 

det var en kødd okei?

Og, nei, det blir vanvittig stor.

Men alle her vet at Qtec ikke er noe å satse på uansett prisklasse

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Finn ut hvor mange av Q-Tec sine PSUer som har eksplodert, så finner du ut hvor mange Q-Tec PSUer det finnes rundt om i verden. Tror du prosentandelen eksploderte PSUer blir stor?

 

det var en kødd okei?

Og, nei, det blir vanvittig stor.

Men alle her vet at Qtec ikke er noe å satse på uansett prisklasse

Ikke noe kødd her nei.

 

Har du selv testet ut Q-Tec? Hvis ikke burde ikke du argumentere så fælt mot Q-Tec. Da kan jeg like så godt si at ABIT har ræva hovedkort fordi dem hadde noen kort der noen kondensatore smalt og kameraten min fikk et asus kort der en transistor tok fyr etter noen timers bruk. Så derfor er alle abit og asus kort dritt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...