ColaBoy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei, spiller en del Battlefield 1942 og nå Battlefield Vietnam. Synes at det tar litt lang tid å laste "brettene", hva bestemmer denne laste tiden? Ram? Cpu? Disk? Skjermkort? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tror det er mest avhengig av minne og CPU ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Dette vil ta lang tid uansett, EA har virkelig fått det til. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det det er mest avhengig av er nok minnet ditt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Flytter denne til bf forumet jeg Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takk for svar! Har i lengre tid planlagt å oppgradere til 2GB minne, nå har jeg en "god" grunn til å fremskynde den investeringen. Har også tenkt litt på å døtte inn en større cpu, men disse prescott modelene blir så jævla varme da gitt.. Så der håper jeg at Intel tar seg sammen og kommer med en ny og kjøligere versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå