PT Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har nettopp formatert pc'en og fått inn en fresh install av win xp. Da jeg gikk bort fra teletubbyland og over til windows standard så jeg at startmenyen var mye mindre enn det den har vært tidligere: Og det plager meg (kall meg gal, men slik er det ). Har letet overalt (sikkert ikke), men jeg har ikke funnet ut hvor jeg gjør den større. Noen som vet svaret? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 I "min" windows xp kan jeg bare gå til "C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny" og legge til det jeg vil... Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Mulig jeg formulerte meg litt feil... Det jeg vil er å få større ikoner slik at startmenyen blir noe slik EDIT: Windows update og noe andre saker har også blitt erstattet med noe saker fra office (det var slik før office kom) Endret 11. april 2004 av PT Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Egenskaper (høyreklikk under startknappen) - klikk litt rundt der så finner du "store ikoner" & "små ikoner" valg. Prøv det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Høyreklikk på oppgavelinja > egenskaper > velg arkfane "start-meny" > Tilpass... > velg STORE ikoner. EDIT: Velg "Start meny" om den ikke er valgt i stedet for "Klassisk start-meny". EDIT2: Klassisk start meny > Tilpass > Ta bort hake for "vis store ikoner på start menyen". Endret 11. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå