Jooakim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Ulead Video Studio, hva brukes det egentlig til? er det stor forskjell mellom Ulead Video Studio 6, og Ulead Video Studio 7 ???? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe Ulead Video Studio, hva brukes det egentlig til?er det stor forskjell mellom Ulead Video Studio 6, og Ulead Video Studio 7 ???? Jeg har 6'rn som jeg fikk gratis med et PC blad, men det er egentlig ikke no bra Kjøp heller studio 9 fra Pinnacle EDIT: Det brukes jo til videoredigering da Endret 11. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Men hva brukes det til???? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hvorfor har du tenkt å kjøpe et videoredigeringsprogram hvis du ikke engang vet hva det skal brukes til? Uansett: Vent heller på versjon 8 som er i anmarsj og som sies å være bedre enn Pinnacle Studio 9. Endret 11. april 2004 av Beatnik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Fordi en kamerat anbefalte det....... så tenkte jeg å kanskje kjøpe det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå