Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Volvo 760 TIC

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål angående Volvo 760 TIC.

Jeg er litt små intressert i en 89' 760 TIC som er til salgs, men jeg lurer litt på at denne muligens har automatkasse :scared: Også har det seg sånn at jeg er stor motstander av automat :p Noen som vet om det er stort arbeid å få byttet?

Også hørte jeg noen rykter om at denne bilen kanskje hadde rekkesekser. Men etter å ha lett litt på nettet, finner jeg ingen 760 med rekkesekser TIC.

Den skulle visst være rimelig skjelden.. Har flere spørsmål om bilen også, hvis det er noen som har god greie på disse bilene..

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trodde volvo sitt modellsystem var slik at 740 hadde firer og 760 hadde sekser jeg. 240 har rekkefirer og 260 har sekser iallefall.

Kan godt hende bilen har automat ja, tror ikke det er spesielt vanskelig å bytte til manuell på volvoer. Du må såklart bytte svinghjul, legge opp til en ekstra pedal, bytte kassa osv.

Kanskje du må bruke et annet speedometer pga forskjellige utvekslinger, og kanskje du trenger en hjerne som er beregnet på manuell? Akkurat de siste tingene der vet jeg ikke særlig mye om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...