Anders81 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kjøpte nylig en ganske dyr heatsink (svær greie av kobber eller noe sånt) og vifte til å ha på siden (betalte vel en 400-500kr tilsammen). Denne er beregnet til socket A, med den sedvanlige festegreia foran og bak på CPU socketen. Nå vurderer jeg å gå til innkjøp av en amd64 og tilsvarende hk, men lurer på om viften min vil passe.. Vil den det? (btw, viften er spesiallaget greie for den butikken like ved datakjeden i Oslo sentrum (den som ligger i kjeleren like ved warhammer butikken) så jeg har ingen link..) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Den vil nok i de aller fleste tilfeller IKKE passe. Men det lages noen kjølerene som er multi-sokkel, altså som passer flere/alle. Dessuten så tviler jeg sterkt på at den butikken, som heter Digital Impuls, har fått noen som er spesial-laget... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 går sikkert ann å feste den på en eller annen måte.. ved litt hjelp av dremel/drill ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå