Instigator Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Burde man bruke frames på web-sider, eller burde man finne erstatninger? Er det egentlig sånn lenger at det er mange browsere som ikke støtter frames? Hva er best? Frames eller ikke frames? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Ikke bruk frames. Det er vanskeligere å tilpasse sidene til forskjellige oppløsninger med frames. Når det gjelder visning i browsere så er ikke det noe stort problem lenger. Men sats heller på tabeller. Lenke til kommentar
berta Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Ja, frames er noe herk. Har du lyst til å virke profesjonell bør du bruke tabeller. Jeg har en tendens til å føle meg 'stengt inne' når jeg surfer rammesider, vet ikke helt hvorfor. Det er vel det at mye av plassen går med til menyen, og du ser ikke hvor du befinner deg ved å se på adresselinjen. Baaare problemer. Jeg har drevet en del med webdesign, og etter rammeside etter rammeside fant jeg ut at tabeller er best, selv om det krever mer tid og arbeid! :smile: De fleste weblesere støtter vel rammer nå. Det som irriterer meg med Netscape er at den leser tabeller og diverse litt annerledes enn Explorer gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå