Hårek Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) -Jeg kan da lage et image av winxp disken, lagre det på en av de andre diskene (takler Ghost S-ATA disker ved oppstart når du skal gjenopprette alt sammen?) Det høres riktig ut. F.eks har jeg nylig byttet fra ATA disk til SATA, og da brukte jeg Ghost for å flytte Windows fra den gamle disken til den nye. Men om Ghost takler SATA i alle situasjoner vet jeg ikke, jeg har et HK med Intel 875 og da er SATA veldig enkelt. Edit: Det er sikkert mulig å lage en skjult partisjon. Har aldri brydd meg om sånne detaljer, det er liksom ikke bryet verdt. Endret 12. april 2004 av hårek Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg har ghost 2003 ja. Jeg får bare leke litt rundt og finne ut av det. Thnx for help. Edit: Har nå prøvd PowerQuest Drive Image, og det virker mye mer brukervennlig. Endret 12. april 2004 av asad Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 På windowspartisonen har jeg spill og andre "store" programmer installert. Jeg ønsker å ta backup av windowspartisonen men det er for lite plass på dvd'en. Backup av spill er ikke viktig. Hva gjør jeg? 1. Jeg bør installere windows på egen partison og spill/programmer på en annen 2. Saver til HD og ikke til DVD (tar mye plass) 3. Lager image av hele windowspartisonen med installerte programmer på flere dvd'er. Takker for svar! Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har ghost 2003 ja. Jeg får bare leke litt rundt og finne ut av det. Thnx for help. Edit: Har nå prøvd PowerQuest Drive Image, og det virker mye mer brukervennlig. ja, Drive Image er bra ja, men likte ikke helt Drive Image 2003. det er derfor jeg bruker Drive Image 2002. liker DI best jeg av alle gjenopprettings programmene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå