Gå til innhold

Erfaringer med yeees.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si, synes sidene virket litt amatør... Men, det står at de shipper varene fra lokale kontorer i Europa, USA og Japan. Hovedkontoret i Europa ligger i Norge så tror du vil slippe problem med toll og tull.

Synes prisene var nesten *litt* for lave til at dette kan være seriøst. Jeg skal sende en mail og sjekke om det med lageret i Norge.

Lenke til kommentar
Men, det står at de shipper varene fra lokale kontorer i Europa, USA og Japan. Hovedkontoret i Europa ligger i Norge så tror du vil slippe problem med toll og tull.

Problemet er bare at kontorene i USA og Japan ikke eksisterer. Det er juks og bedrag fra ende til ende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg ble nettopp trukket 450 spenn fra yees.com !!!

har aldri bestilt noe der jo!!

WTF!

får følelse av skikkelig svindel her!

etter å ha sendt klagemail til dem kommer jeg ikke meg inn på siden heller.

permission denied!

Det er ikke bare deg de stenger ute fra sidene sine.

Jeg kan stå med rett rygg i 100 år og stå for mine meninger om at dette er den største "kjeltringsjappa" som finnes på nettet.

Hold dere langt unna!! "tv2 hjelper deg og forbrukerrådet kan sikkert også gi de av dere som tviler nok av eksempler.

Lenke til kommentar
er det noen som kommer seg inn på siden?

som please kan gi meg kontakt infoen deres??? :wow:

Du kan jo prøve å ringe feilmeldinga og spørre om innehaver av 56 19 10 00 har fått noe nytt nummer. Ettersom dette var det gamle nummeret.

Eneste tipset jeg har. Lykke til...

Lenke til kommentar
Du kan evt. prøve [email protected] som jeg har brukt tidligere... Med mindre du ville ha adresse og sånt...

har sendt til den addressa men ikke fått noe svar. skrev på engelsk da.. hehe trodde det var ei engelsk side jeg... :blush:

fakkern ass, vil snakke med dem personlig... :mad:

kanskje det er bare sida som er nede da... siden ingen kommer seg inn der... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt flere ting fra dem og det har gått greit alle gangene. En gang har jeg hatt noe tull, jeg bestilte lord of the rings- extended version og den kom aldri, etter et par måneder og etter et par mailer fra meg fikk jeg mail tilbake at de ikke klarte å levere filmen, og at pengene var ført tilbake til meg.

Dette stemte, så alt var igrunnen iorden da også. Tror jeg har kjøpt et par filmer og 3-4 spill fra dem, alt har gått greit utenom denne ene episoden.

Men jeg er litt skeptisk allikevel, de har tross alt vært på TV2 hjelper deg pga. diverse snusk.

En ting er ihvertfall at dersom du betaler med kort så blir kontoen din belastet med en gang istedet for når de sender varene, slik som det egentlig skal være.

Lenke til kommentar

postoppgrav, men uansett, kontaktinformasjon, fra brreg.no

Organisasjonsnummer:  985 009 783  
Navn/foretaksnavn:  YEEES INDEED AS  
Organisasjonsform:  Aksjeselskap  
Forretningsadresse:  Nygårdsgaten 65  5008 BERGEN  
Kommune:  BERGEN  
Postadresse:  5282 LONEVÅG  
E-postadresse:  [email protected]  
Internettadresse:  -  
Telefon:  22 95 10 50  
Mobil:  -  
Telefaks:  - 
Registrert i Enhetsregisteret:  30.10.2002  
Stiftelsesdato:  24.10.2002  
Daglig leder/administrerende direktør:  Øystein Alden  
Næringskode(r):  52619 Postordrehandel med annet spesialisert vareutvalg    Sektorkode:  710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)  Også registrert i:  Foretaksregisteret  Merverdiavgiftsmanntallet

Lenke til kommentar

Jeg bestilte noe stæsj derfra i desember. Pengene ble trukket umiddelbart. Etter noen måneder sendte jeg mail, lurte på hvor sakene ble av. De skulle "sjekke opp saken med en gang". Dette gjentok seg noen ganger, tilslutt ba jeg om å få tilbake pengene (mars). Det drøyde, jeg sendte mail noen ganger, alltid samme tilbakemelding.

Har enda ikke fått pengene mine (1/2 år). Var ikke rare beløpet, men det er en prinsippsak, tror dette er noe de gjør bevisst og systematisk.

Noen som vet hvilke klagemuligheter jeg har?

Lenke til kommentar
postoppgrav, men uansett, kontaktinformasjon, fra brreg.no

Organisasjonsnummer:  985 009 783  
Navn/foretaksnavn:  YEEES INDEED AS  
Organisasjonsform:  Aksjeselskap  
Forretningsadresse:  Nygårdsgaten 65  5008 BERGEN  
Kommune:  BERGEN  
Postadresse:  5282 LONEVÅG  
E-postadresse:  [email protected]  
Internettadresse:  -  
Telefon:  22 95 10 50  
Mobil:  -  
Telefaks:  - 
Registrert i Enhetsregisteret:  30.10.2002  
Stiftelsesdato:  24.10.2002  
Daglig leder/administrerende direktør:  Øystein Alden  
Næringskode(r):  52619 Postordrehandel med annet spesialisert vareutvalg    Sektorkode:  710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)  Også registrert i:  Foretaksregisteret  Merverdiavgiftsmanntallet

prøvde å ringe nr et.

FIKK BARE NUMMERET ER IKKE I BRUK!

IK! dette virket skummelt... :ermm:

slenge meg på telefon til banken min å få dem til å stoppe overførselen hvis noe slitk er mulig... :mad:

Endret av svennand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...