Ullsokk Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hvor får jeg kjøpt en CD-mappe med plass til 220 cd'er i her i Norge til en billig penge?..en kammis sa at han så en sånn mappe til 350 spenn i Sverige, men når jeg ikke skal tio Sverige med det første så kan jeg vel se om jeg finner en her i Norge Lenke til kommentar
viranth Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Du trenger ikke dra helt til sverige for dette. Skal kjøpe en slik selv, og se! Hva fant jeg!? Fellowes CD Album 224 - Plass til 224 stk cd plater 100+ 350,- 324,- Fra komplett.no! =) Søk på Fellowes, så er det bare å kjøpe! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...40&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Der var saker ja! Blir nok den jeg kjøper! Men jeg trodde den var bredere og tynnere jeg..det sa ihverfall kammisen min..sånn som dette ||||||||||||||||| | | | | | | | | | | | | | | | | | | ||||||||||||||||| Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Den ble helt fucka jo! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Søk på forumet her, vi hadde en tråd tidligere med akkurat samme temaet. Jeg anbefaler fortsatt caselogic. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Flexi-Data har det samme Fellowes CD Album til 290 kr. Du spørre fort noen kroner ved å bruke fritekstsøk under prisguiden. :wink: Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har en Case Logic som tar 224 eller 256 cd'er. Den får du kjøpt hos Elkjøp. MEN, den er dyr. Mener den koster ca 500,- kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå