Gå til innhold

Får ikke installert Dev riktig


Anbefalte innlegg

Compiler: Default compiler
Executing  g++.exe...
g++.exe "C:\Documents and Settings\Ståle\Mine dokumenter\c++\Programmer\tester.cpp" -o "C:\Documents and Settings\Ståle\Mine dokumenter\c++\Programmer\tester.exe"    -I"C:\Documents and Settings\Ståle\Skrivebord\Developer\Dev-Cpp\include\c++"  -I"C:\Documents and Settings\Ståle\Skrivebord\Developer\Dev-Cpp\include\c++\mingw32"  -I"C:\Documents and Settings\Ståle\Skrivebord\Developer\Dev-Cpp\include\c++\backward"  -I"C:\Documents and Settings\Ståle\Skrivebord\Developer\Dev-Cpp\include"   -L"C:\Documents and Settings\Ståle\Skrivebord\Developer\Dev-Cpp\lib"
Execution terminated

Dette er feilmeldingen jeg får.

Har prøvd å innstalere den flere ganger før også så dette begynner å irritere meg :mad:

Så da er spørsmålet: Kan noen hjelpe meg?? :roll:

 

EDIT:Dårlig settning.

EDIT2:Finner ikke noen lib mappe i Dev-C++ mappen som automatisk innstalerer seg selv.

Endret av zirener
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg har da lastet ned hele, ikke bare oppdaderinger.

Jeg hadde lastet ned den før også men så bestemte jeg meg for å begynne med litt gui.

Jeg skiftet mening og for å forsikre meg om at alt var helt som det skal så avinstalerte jeg den og prøvde på nytt(uten vidre hell).

 

EDIT:Måtte fikse noe(en teit settning)

Og jeg sletta også den versonen jeg avinstalerte.

Endret av zirener
Lenke til kommentar

^

Å sorry , jeg har enda ikke fått fiksa det(dritt gratis kompilator(eller så er det vel heller kansje jeg som kan gå å skamme meg over at jeg ikke klarer å innstalere den :blush: ))

Den nest siste jeg lasta ned var det noen mapper som ikke var der(det så ihvertfall ut som noen mangla), den siste gangen var de der men den funka fortsatt ikke(dev kompilatoren). Jeg så på feilmeldingen at den så etter en mapper som het include og lib, prøvde å kopiere en lib mappe fra en annen kompilator(litt gamlere verson av en borland kompilator som ikke støtter ANSI) uten vidre hell.

Og ja, jeg heter Ståle.

 

Ho!! ble litt forvirra nå jeg(masse endring og sånt *sukk*)

 

EDIT:Noe som ikke passa inn.

Endret av zirener
Lenke til kommentar

Kan jo forsøke et par ting.

 

Start 'fra scratch'. Dev-Cpp vil som default installeres i 'C:\Dev-C++' eller noe slikt, la den få lov til det.

 

'Ståle' inneholder et norskt tegn, en kan aldri være for sikker - så forsøk å lagre kildekode-filene dine i f.eks. 'C:\Dev-C++\staale\fil.cpp' (eller noe slikt).

Endret av søppel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...