Amesos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg er ikke så veldig flink med dataer.......... Kan noen enkelt og greit forklare meg hvordan man går fram når man vil slette hele hardisken? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sett i og boot fra XP cd'en. Det kommer opp steg for steg hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sett i og boot fra XP cd'en. Det kommer opp steg for steg hva du skal gjøre. Kanskje ikke det mest utfyllende svaret jeg har sett her på HW Først av allt... Hvilket operativsystem har du ? Windows XP eller Windows 2000 ? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 xp Hvis vi går fra at du skal slette harddisken og installere på nytt gjør du følgende: 1. Først må du inn i BIOS og sette boot rekkefølge slik at maskinen starter på CD plate før harddisk. 2. Så restarter du maskinen, den vil da boote opp på CD platen. 3. Følg så installsjonen videre. Du får valg om du vil bruke eksisterende partisjoner og hvordan du vil formatere disken. Her finner du en detaljert Guide som viser det hva de enkelte trinnene i installsjonen betyr. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå