marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ser at det er en meget bra post, som omhandler DVDR -media kvalitet, men det jeg savner litt er en post hvor man kan finne de forskjellige dvdplatene, og hvor det er billig og bra å sånn. Noen som kan hjelpe med litt informasjon? bono_head Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) EDIT: feil url ...leste litt fort, trodde han mente DVD-brennere, men det var visst DVD-plater han var på utskikk etter Endret 11. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
HJ-L Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 5pk DVD+R 10pk DVD+R For mere se: denne plassen Prisguiden -> Media Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 her er noen plasser som jeg kjenner til: www.norwaydisc.no : Nystartet firma med produkter som er testet og vurdert før det er tatt inn større partier. Har merker som få andre har. www.pxp.no : Ok priser - men det blir litt mye princo og datawrite? Har litt andre plater også. www.brenner.no : ok priser - men det går mye på princo og datawrite (men også noen andre plater). Andre nettbutikker som du bør sjekke: www.psdata.no www.komplett.no www.databutikken.com/no www.multicom.no Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Vet adressen til de fleste, men det jeg kanskje skulle ønske var at man hadde en post der man tipset andre om nettbutikker med spesielt gode tilbud, og spesielt gode plater. Eller noe sånt :-) -b- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå