evensen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HEi Jeg har akkurat vært på TG. Nå holder jeg på og sorterer alle filer og mapper, men problemet er at nesten hver gang jeg skal kopiere eller gi nytt navn på ei mappe så får jeg : explorer.exe has generated an error and will be closed. Får den 99% av gangen jeg prøver. Noen som har vært borti noe slik eller vet hva jeg kan gjøre for å slippe det ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eit skudd i mørket. Men har du prøvd å kjøre skandisk? Lenke til kommentar
evensen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ja så klart. også prøvd med virus scan med norton antivirus 2004 med nyeste virus definisjoner Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 har du prøvd å kjøre "sfc /scannow" fra kommandopromtet? eller lagt inn siste SP på nytt? Lenke til kommentar
evensen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 kjører den sfc /scannow eller noe når. Må jeg legge inn sp4 på nytt etter det ? Og hvordan får du den kjerringa til å holder kjeft som snakker i bakgrunnen ? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du må ikke, men jeg anbeflaer det siden sfc henter inn filer fra cd-platen (som vanligvis er versjonen før SP1) Hvordan du skal få di kjærring til å holde kjeft har jeg vel ikke noe med... Har nok med min egen. Lenke til kommentar
evensen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 hehe, nå har jeg formatert og har akkurat samme problemet, begynner å lure på om det er service pack 4 som er problemet Lenke til kommentar
evensen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 nå har jeg formatert og får sett på filmene, men etter 10 sek så får jeg divxplayer.exe elller mplayer.exe has generated an error and will be closed. skjønner ikke hva som skjer. HJELP !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå