leatherman Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har sett på 4stk. som er aktuelle!!! Cheiftech Dragon Big tower, thermaltake kabinett, forskjellige Antec kabinett og Raidmax!! Hva burde jeg velge??? treng et billig og bra kabinett!! Har veldi lyst på Cheiftech Dragon big tower da men men!! Har ikke så mye peiling!!! Takk på forhand!! Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 velg en antec lanboy kabinett!!!!!!den er lett (veier nesten ingenting),har med glassrute og den er fin og style. den er utrolig bra!!! har slik kabinett selv, men ikke velg superlanboy, den er dårlig Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Med dine preferanser ville jeg gått for maxi towret far chieftec \, overklokking.no har en test av dette her De har også en stor seksjon der de har en masse tester av forskjellige kabinetter. Sikkler selv på Lian Li kabbis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har sett på 4stk. som er aktuelle!!!Cheiftech Dragon Big tower, thermaltake kabinett, forskjellige Antec kabinett og Raidmax!! Hva burde jeg velge??? treng et billig og bra kabinett!! Har veldi lyst på Cheiftech Dragon big tower da men men!! Har ikke så mye peiling!!! Takk på forhand!! av de kassene - Thermaltake/Chieftec! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har sett på 4stk. som er aktuelle!!!Cheiftech Dragon Big tower, thermaltake kabinett, forskjellige Antec kabinett og Raidmax!! Hva burde jeg velge??? treng et billig og bra kabinett!! Har veldi lyst på Cheiftech Dragon big tower da men men!! Har ikke så mye peiling!!! Takk på forhand!! av de kassene - Thermaltake/Chieftec! Thermaltake kabinettene finnes jo ikke billige.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 av de du har satt opp der, ville jeg absolutt gått for chieftech... fint, og lett moddbart. De andre er jo ferdig modda. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har sett på 4stk. som er aktuelle!!!Cheiftech Dragon Big tower, thermaltake kabinett, forskjellige Antec kabinett og Raidmax!! Hva burde jeg velge??? treng et billig og bra kabinett!! Har veldi lyst på Cheiftech Dragon big tower da men men!! Har ikke så mye peiling!!! Takk på forhand!! av de kassene - Thermaltake/Chieftec! Av Chieftec og Thermaltake bør du ta Chieftec, Thermaltake er jo ferdig-modda! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kjøp det du føler for. Her blir det bare anbefalt kabinetter som folk enten har eller har lust på.. Se på tester heller, men du blir sikkert fornøyd uansett va du velger.. Lenke til kommentar
eee Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan prøve å se på andre kabinett også. Aero som du finner hos www.3dfxcool.no er jo greie.. Jeg har Aero S-202 og er lykkelig fornøyd! Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 chieftec begrunnelse: pluss sider: det er ikke ferdig modda som feks raidmax og thermaltake det er god plass i både midi og big tower skrue løst(det er vel de fleste kabbiser nå for tiden) minus sider: det er veldig tungt men blir jo sterk da ikke så mange muligheter for å gjemme kabler(kabel samlere fra elfa ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå