Gå til innhold

Whitebox CL 56

dan99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, nok en gang skuffer WB. For fjerde gang lover de utsending. Nå senest på mandag da de faktisk ringte og så ifra om at maskinen skulle sendes samme dag, ihvertfall neste dag.. Forsøkte purre pr mail om kollinr, men kun mottatt svar om at de skal sjekke opp i det. Ringte idag. Neida, fremdeles ikke forlatt WB. Men, senere i dag skal den sendes. Og hvorfor skulle jeg tro på dette...Forbanna nolduser...

Lenke til kommentar

Har ikke fått tid til å se på den så nøye enda. Er min bror sin maskin.

Maskinen så fin ut. Så kanskje en smule kjedelig ut sammenklappet. topplokket var helt blått med en whiteboks merke på. Så adskillig bedre ut åpnet. Meket ikke noe serlig med søy fra den, men jhar ikke testen den i noen tunge programmer/spill enda. Vekten var heller ikke nå å klage over. Eneste jeg kunne sette fingern på var at tastautet gav litt etter, men ellers veldig bra førsteinntrykk.

Kan sikkert fortelle mer senere når jeg har fått sett mer på den. Gleder meg til å teste den i diverse spill :D

Ingen andre som har fått sin maskin? Det virker ganske rart.... :roll:

Endret av t0bben
Lenke til kommentar

Da er endelig min CL56 sendt. Ble innleveringsregistrert i Hønefoss ca kl 17 idag. Hadde det blitt flere utsettelser nå hadde jeg nok vurdert noe annet. Får håpe den er bra når den først kommer.

tObben: Fortell mer om maskinen når du har anledning.

Lenke til kommentar

Der var min CL56 i hus. Driver og installerer Windows nå. Lukter nytt og godt. Designet er strålende, musestille er den også.. Eneste jeg hører er DVD-ROMen som jobber.. Den var ikke helt stille...

Dette var virkelig verdt å vente på.. Kommer tilbake med mer informasjon når pcen er oppe og går...

Gled dere! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Der var min CL56 i hus. Driver og installerer Windows nå. Lukter nytt og godt. Designet er strålende, musestille er den også.. Eneste jeg hører er DVD-ROMen som jobber.. Den var ikke helt stille...

Dette var virkelig verdt å vente på.. Kommer tilbake med mer informasjon når pcen er oppe og går...

Gled dere! :)

Herlig å høre. Jeg sa det var verdt å vente på.

Lenke til kommentar

Yes, fikk endelig maskinen. Men fikk ikke med vesken som jeg ble lovt. Bare en sur vinflaske som plaster på såret. :angry:

Skulle også få Xp installert for meg siden jeg ikke har pc fra før. Og når jeg skulle taste inn COA koden og finner ut at klistremerket med koden ikke er på maskinen. Det følger heller ikke med CD'er eller manualer i boksen.

Prøvde selvfølgelig å ringe Whitebox, men de tok helgen 14:30 idag. Synes de stenger tidligere og tidligere.

Så nå må jeg vente til mandagen for å bruke laptopen.

Nå er jeg så lei og sliten at jeg ikke orker mer tull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Yes, fikk endelig maskinen. Men fikk ikke med vesken som jeg ble lovt. Bare en sur vinflaske som plaster på såret. :angry:

Skulle også få Xp installert for meg siden jeg ikke har pc fra før. Og når jeg skulle taste inn COA koden og finner ut at klistremerket med koden ikke er på maskinen. Det følger heller ikke med CD'er eller manualer i boksen.

Prøvde selvfølgelig å ringe Whitebox, men de tok helgen 14:30 idag. Synes de stenger tidligere og tidligere.

Så nå må jeg vente til mandagen for å bruke laptopen.

Nå er jeg så lei og sliten at jeg ikke orker mer tull.

Betalte du ekstra for Windows installasjonen?

Lenke til kommentar

Fulgte til og med ett kort hvor de beklager forsinkelsen av maskinen.

Har sendt mail til de og ber om at de sender vesken til meg i posten.

Har desverre ikke så mye peiling på operativ systemer.

Men jeg trodde at alt skulle være ferdig installert og at cd'ene fulgte med når jeg fikk maskinen.

Når jeg starter maskinen så kommer det opp en XP installasjons guide.

Og på side to så blir jeg bedt om å skrive inn koden.

Men nå stikker jeg hjem for å grine :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Betalte du ekstra for Windows installasjonen?

jeg betalte ekstra for Xp. Tok Home og ikke Pro. Skal ikke bruke den til avanserte saker. Mest spill og internett.

Da skulle du få med CD, skulle du ikke?

Edit: Jeg har mobilnr. til en av dem, hvis du vil ringe i helgen ;)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Sånn.. Da har jeg fått inn windows på pcen, og fått tid til å teste denne. Jeg kan bare si en ting.. Denne er verdt å vente på!!!! Den er helt rå.. Sinnsykt bra ytelse, utrolig bra skjerm, og støynivået er fraværende! GLIMRENDE!

Nå gleder jeg meg bare til å få lagt inn linux på pcen. Noe jeg tror kan blir et eventyr i seg selv, men jeg liker utfordringer. Å legge inn XP var null problem.

Alle drivere fulgte med på cd. WLAN var oppe og gikk med engang.. Brenneren har jeg ikke hatt tid til å teste enda, men det er en Toshiba!

Ellers veier den ingenting, har pent design, og fin å ta med seg i sekken. Det har jeg erfart!

Har bare en ting å utsette på maskinen, det er at strømtilførselen er på høyre-

side av maskinen, og ikke bak maskinen!

Alle dere som venter på CL56, VENT! Det er virkelig maskinen å vente på!

Endret av maarf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...