dan99 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jippi. Nå er det ikke lenge før de blir sendt ut. Er det noen som har fått den? Lurte og på om det går ann å oppgradere prossesoren? Edit: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10183...on=tekniskedata Det står her at det ikke er DVD-brenner, men det stemmer vel ikke Endret 11. april 2004 av dan99 Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det står her at det ikke er DVD-brenner, men det stemmer vel ikke Min bror lurte på nettop samme tingen. Han ringte derfor en mail til Whitebox og spurte om maskinen ble levert med eller uten DVD-brenner. Han ble da opplyst var litt variabelt hva de leverte ut det kom helt ann på hva de fikk inn. Lenke til kommentar
noruego Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg venter også i spenning på mer info om når den kan leveres! Whitebox sine egne hjemmesider virker ikke akkurat å være blant de beste eller mest oppdaterte. Får håpe dette ikke er en indikator på kvaliteten på deres produkter eller service forøvrig... mvh noruego Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jeg venta vel godt over 2 måneder på min 1557, mine erfaringer med WhiteBox er ikke bra og vil ta alt de sier med en klype salt. De lover ting hele tiden men virker som de har absolutt ingen anelse. Dette gjelder da datoer de lover at de skal få inn ting og lignende.. B Lenke til kommentar
noruego Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Noen som i det hele tatt har sett en lanseringsdato på CL56 forresten? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg venta vel godt over 2 måneder på min 1557, mine erfaringer med WhiteBox er ikke bra og vil ta alt de sier med en klype salt. De lover ting hele tiden men virker som de har absolutt ingen anelse. Dette gjelder da datoer de lover at de skal få inn ting og lignende.. Faren min hadde sin CL50 hos seg under en uke etter bestilling, fikk pakkenummer i samme telefonsamtale som bestillingen... Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Når det gjelder CL56, sa Whitebox at de skulle begynne levering i påsken, men det er enda ikke antydninger til at de har begynt å sende dem ut. Fikk en mail av dem i morges der det stod at de satset på å sende pcene ut i begynnelden av denne uken. Får håpe det stemmer. Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 CL 56 kan nå bestilles fra whitebox sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 CL 56 kan nå bestilles fra whitebox sine hjemmesider. Ah, Whitebox har skapt en ny best-selger. Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 La oss bare håpe at de klarer å levere dem uten særlig store forsinkelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 La oss bare håpe at de klarer å levere dem uten særlig store forsinkelser. Ikke regn med det. Tror forresten Whitebox prioriterer voksne kunder fremfor oss ungdommer (for de som ennå er det). Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Voksne kunder? Sier du hvor gammel du er når du bestiller? Noen som vet om de har blitt sendt ut? Ser at de har lagt ut driverene til Pcen, og der er jo et fremskritt Lenke til kommentar
xico Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 er vell ikke så mange som sier hvor gamle de er når de bestiller? ;-P Hei , jeg er 16 år og skulle gjerne bestilt en CL56 Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Snakket med dem på telefon nå. Da sa de at de skulle levere dem ut på førstkommende fredag. Da får vi alle håpe. Lenke til kommentar
maarf Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Snakket med dem på telefon nå.Da sa de at de skulle levere dem ut på førstkommende fredag. Da får vi alle håpe. Fikk mail fra dem i dag. Da sa dem at CL 56 ikke ville bli sendt ut før over helga. Leveringsdatoen blir statig forskjøvet.. Men den som venter på noe godt, venter ei forgjeves. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 er vell ikke så mange som sier hvor gamle de er når de bestiller? ;-P Hei , jeg er 16 år og skulle gjerne bestilt en CL56 Man kan da høre på stemmen til en person om han er gammel eller ung. Lenke til kommentar
mpkpo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 først lovet at den skulle bli sendt ut før påske, deretter første virkedag etterpåske, så fredag 16.. men fremdeles ikke tegn til at PC har forlatt hønefoss.. blir litt mo i knærne av dette.. ser fra tidligere tråder at de sliter med å overholde tidsfrister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Helt sant. Lenke til kommentar
tfx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvordan er kvaliteten på Whitebox produktene? Det står liksom å vipper mellom CL56 og Tundra 1557X. Cl'en har bedre specs, men er i tvil grunnet leveringsdato, kvalitet, support, o.s.v o.s.v Noen som har et godt tips på hva jeg bør velge av disse to? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hvordan er kvaliteten på Whitebox produktene?Det står liksom å vipper mellom CL56 og Tundra 1557X. Cl'en har bedre specs, men er i tvil grunnet leveringsdato, kvalitet, support, o.s.v o.s.v Noen som har et godt tips på hva jeg bør velge av disse to? Gå for Whitebox CL56. Bedre specs og etter min mening er skallet på CL56 mye bedre enn på Tundra-maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå