fishlake Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sønnen til noen venner spurte meg om hjelp her en dag, men jeg fant ikke ut av det. Ser ut som om spillets antikopieringssperre tror at spillet ikke kjøres fra CD. Gjett om han får lyst til å bruke 5-600 på et spill en annen gang! Er det noen som vet om det er noen måte å få dette til å fungere? Maskinen spør etter CD, men nekter å starte spillet uansett om CD1 eller 2 settes inn. PC-en har en CD/DVD kombi-spiller fra LG. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Last ned en nocd-crack. Da dette spillet er lovlig kjøpt så kan det neppe kalles piratviksomhet så venligst ikke quote retningslinjene og lek ordenspoliti. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 For meg høres det ut som en brent cd da.. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hadde det samme problemet, samme melding kom opp. Viste seg at jeg prøvde med feil generals cd Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Maskinen spør etter CD, men nekter å starte spillet uansett om CD1 eller 2 settes inn. PC-en har en CD/DVD kombi-spiller fra LG. Først må jeg spørre deg om du har to CD-spillere. Hvis ja, så prøv å sett CD-en i den andre CD-spilleren. Dette er ofte løsningen men... Lykke til Endret 11. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Eieren av spillet har en såkalt barebone-PC med en LG DVD-spiller som eneste "CD-ROM". Muligens gjenkjennes ikke denne som en CD-ROM av spillet. I så fall skyter EA seg selv i foten etter min mening. Denne guttungen kommer nok ikke til å bruke flere av sparepengene sine på originaler fra EA. Jeg skal prøve med en såkalt nocd-patch neste gang vi er på besøk. Merkelig at ikke EA har en patch selv som fikser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå