Campyy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kenn i faen som har råd til 1.199 dollar da?? pluss frakt fra gud veit kor????? Sjekk denne du http://www.lacie.com/uk/products/product.htm?id=10118 heeeeeelt fra england. blir liksom ikke like mye frakt da! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva skjer med verden? Det er flere som fortjener smack på pung her spør du meg. Noen lyger og sier de har "inside information" om nye disker og legger ut falske bilder. Pluss en gjeng med folk som tydeligvis har funnet ut at forumet har smilies: Men terrabyte diskene kommer! Lenke til kommentar
sew Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg synes at siggetheman fortjener kredit fordi han informerer om terrabytediskene enden: Goan f*** yourself Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er godt mulig Maxtor eksperimenterer med teknologier som etterhvert vil bli brukt i terabyte-disker, men jeg kan nesten garantere at det ikke har kommet til prototypstadiet enda. Beklager siggetheman, men jeg tror noen har dratt deg i beinet. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 <offtopic> Var du på tg? mener å ha sett kassa di der nemlig. </offtopic> 1TB disker er vel enda en stund inn i fremtiden, men gleder meg til de kommer Lenke til kommentar
sew Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg var med siggetheman på tg så du har kansje sett kassa der ja Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg var med siggetheman på tg så du har kansje sett kassa der ja Mulig det ja Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva er vitsen med å dra frem slike gamle tråder? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva er vitsen med å dra frem slike gamle tråder? er jo "bare" et halvt år siden da... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Hva er vitsen med å være så negativ Endret 26. september 2004 av monstar Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmm, skal ha en sånn ja, når det kommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå