Gå til innhold

Leter etter kabinett med plass for større vifter


Anbefalte innlegg

Jeg har noisecontrol kabinett med masse plasser for vifter. Disse er 80mm og med cpu og skjermkort blir det litt av ett sus selv med dempemattene for å holde tempen nede. Sitter her å pønsker på ett nytt kabinett som har 120 mm vifte foran og bak + kjøling til hardisker. Har lett gjennom hele forumet + alle nettbutikkene jeg kommer på. Microplex , netconnection , netshop , 3dfxcool , osv.. uten å finne noen. Er det slik at jeg MÅ ha 80 mm vifter? De fleste kabinetter er vel laget med fester og på en slik måte at det blir veldig kronglete å presse inn større vifter? Slik er det i allefall med mitt dragon fulltower... Trenger plass til minst 4 hd og 4 cd\dvd drev. Håper noen kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Skjønner ikke at jeg ikke merket meg dem når jeg lette etter kabinett. Compucase kabinettet ser veldig lovende ut! Det andre blir litt for mye pluss at jeg ikke gidder å kjøpe hd drev all mass. Grunnen til at jeg ikke modder det jeg har er at det er det er plastfester med for 80mm vifter og dermed ikke alt for lett å feste noe større + viftehull er for 80mm . jeg kunne selvsagt satt igang med å skjære å mer til men det har jeg ikke noe lyst til. Har også fått problemer med viften til harddiskene siden den står i skuffen til de og prøve å modde til en 120 mm der blir for vanskelig for meg! he he systemet blir jo heller ikke mer stille enn den mest bråkete vifta? Har skifta ut cpu vifta fra 80 til 92 og nå funnel med 120 mm. STOR forskjell! Blir vel vannkjøling når susinga går meg på nervene..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...