scsipsy Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ved et uhell(sabotasje) er det blitt aktivert et passord for min harddisk (ibm 10g) i min acer-laptop(700mhz).Hvordan kan jeg løse dette (bortsett fra å kjøpe ny hdd) Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvordan passord? Hva er passordet laget med? Når kommer det opp? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvordan kan jeg løse dette Det kan du ikke .... Det er bare å bytte disk . Hvis du vil bruke mye penger kan den passordbeskyttede disken sendes til ibas eller tilsvarende for recovery . Lenke til kommentar
iNas Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Garanterer ingenting men kanksje kan du søke etter PC/HW fix and upgrade-bøker på amazon.com. Kanskje finner du noen triks og tips på forskningsbiblioteket? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 passord bare på harddisken? eller på selve innloggingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå