akira7 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kjøpte et par mnd siden en HP Pavilion t150.no maskin, tenkte at 512 mb RAM og 160 GB HD holdt. Men etter en stund ser det ut som maskinen trenger en oppgradering. Så jeg vil oppgradere RAM'en og HD'en. PC Spec'en min Er ikke full så god med oppgradering av Ram og HD, så hva vil dere anbefale for meg, akkurat med pc'en jeg har nå? Jeg har 10mbit, så 160gb begynner å bli for liten for meg, så helst 250 gb oppover. Takker & bukker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Murty Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Din nåværende pc kjører PC2700ram. Altså ikke noe poeng i å kjøpe noe raskere. da denne antageligvis vil treige ned en raskere brikke. Kan være smart å finne ut akkurat hvem brikke du har i dag.. produsent o.l for å få en ganske identisk brikke ved siden av for å forhindre komplikasjoner. men nå går jeg å legger meg.. natta Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg ville kjøpt 2 160 gig serial ata disker... viss hovedkortet ditt støtter dette... Det blir ca 2000,- og du får i tilleg mye raskere overføringshastighet. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Noen eksempel som du vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå