Myr Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei..Har fikk en orginal cd-key til cs med en kompis av meg,fordi han ikke spiller de lengre..Tenkte eg skulde spille over steam,men mangler liksom steam da..hehe..Barre lurte på om noen kunde tipse meg en side der eg kunda få lastet ned steam.. Hadde vert meget takknemlig da Lenke til kommentar
Myr Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Ingen som vet om en side?er veldi hipp på å få spilt litt over nettet..hehe Lenke til kommentar
Fres Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 http://www.steampowered.com/ Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 søk litt rundt.. tror det skal ligge under DOWNLOADS på denne siden også LINK: http://timmysworld.com/perrrry Lenke til kommentar
Myr Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Tusen takk:) men er det slik att ca 1,6 følger med eller noe når du laster den steam..!? Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tusen takk:) men er det slik att ca 1,6 følger med eller noe når du laster den steam..!? vet ik.. men hvis du bare skal spille online så spiller du 1,6 automatisk-- Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Laste ned på DC++ ? eller så kan du gå på steampowered.com Lenke til kommentar
Myr Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Tusen takk:) men er det slik att ca 1,6 følger med eller noe når du laster den steam..!? vet ik.. men hvis du bare skal spille online så spiller du 1,6 automatisk-- ja,hadde barre planer om å spille online.. Har 1,5 som vi bruker på lan-"partyer". Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Ingen som vet om en side?er veldi hipp på å få spilt litt over nettet..hehe Bumper du etter TRE minutter? Dette er også en feilpost og havne under "Programvare -> Windows" Edit: Den kan også være under "Spill -> Spillforum" Endret 11. april 2004 av Earendil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ingen som vet om en side?er veldi hipp på å få spilt litt over nettet..hehe Bumper du etter TRE minutter? Dette er også en feilpost og havne under "Programvare -> Windows" Edit: Den kan også være under "Spill -> Spillforum" Stenges på det grunnlaget. Dessuten så skulle den ikke ligget under programvare, men under CS kategorien på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg